2014-02-27
 19:26:00

Skoj skoj :)

 
 
Den här dagen har varit seeg, inget gick som jag ville på jobbet idag... jag hade tänkt göra massa grejer med hemsidan men allt bara krånglar så jag tror att jag börjar om från början snart!
 
Imorron ska barnen få åka hem till mormor o sova kvar där tills på lördag, dom ville sova kvar där redan förra helgen men då kunde inte mormor o morfar så då bestämde vi så här istället :)  Det blir nog kul för dom :)
 
Sen när jag har lämnat dom där ska jag till bibblan igen och ha bokvisning med resten av fotogänget :P
Skoj skoj!
 
 
Provade Tassimos maraboudryck för första gången idag o den var jättegod :D
 
© Soffiloffis
 


Madelene Englund
PUBLICERAT: 2014-02-27, 20:01:14 | URL: http://madeleneenglund.blogg.se/

Hoppas det löser sig med hemsidan. Kram

Svar: Tack :) Kram
Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: