2014-02-06
 22:07:00

Torsdag!

 
© Soffiloffis
 
 
Idag på förmiddan kom korrekturexemplaret av boken, så vi ska kolla igenom den om vi hittar stavfel och sånt, sen skicka tillbaks den och vänta på att originalet trycks :)
Äntligen har vi fått se hur den kommer bli, nu börjar det kännas verkligt att vi faktiskt ska släppa en fotobok :) Såå kul! Jag bara längtar tills jag får hålla mitt exemplar i handen :)
 
På eftermiddan åkte vi in till stan o pratade med Maria på bibblan, och det verkar bli en stressig start på nästa vecka. För hennes förslag var att vi skulle sikta på att starta utställningen redan den 10:e, eventuellt den 12:e!! Vi får se vad resten av gruppen tycker om det :) Vi är ju några stycken, och jag vet inte om alla har hunnit göra i ordning sina bilder än, jag är iaf inte riktigt klar än... det kanske blir slagsmål runt skrivaren då, höhö ;)
 


Madelene Englund
PUBLICERAT: 2014-02-06, 22:46:14 | URL: http://madeleneenglund.blogg.se/

va spännande:D

Vilken magisk bild:)

Svar: Ja det blir jättekul :DTack så mycket! :)
Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: