2014-01-27
 21:24:09

Beställt :)

© Soffiloffis
 
Imorron är det dags o gå tillbaks till jobbet igen. För nu mår jag bra igen :)
Jag tänkte att jag skulle försöka ta en tur med bilen till Kyrkviken o fota lite imorron om det inte är snöstorm då med...
 
Sen imorron när vi slutar ska vi till Björkås, det blev inget med det idag...
Det ska iaf bli riktigt skoj :)
 
Jag har föresten beställt ett nytt stativ, mitt gamla börjar gå sönder... har ju haft det i några år nu så... Det där vattenpasset som brukar sitta på de flesta stativ har försvunnit på mitt. Så många av mina bilder blir rätt snea pga det =/
Förhoppningsvis kan jag hämta ut det nya redan imorron :D
 
Och inom en snar framtid tänker jag nog beställa ett gråfilter så jag kan ta fina landskapsbilder :) Och mer "rökiga" rinnande-vatten-bilder :)
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: