2014-01-08
 17:29:00

Onsdag eftermiddag

 © Soffiloffis
 
 
Nu är jag o barnen hemma... Eller iaf jag o Pontus, flickorna är ute o leker med kompisar. Men dom kommer strax hem för jag sa åt dom att dom fick komma hem halv sex senast. Portjäkulen låser ju redan klockan sex!! Lite väl tidigt tycker jag men men... Tidigare var porten trasig tydligen så den låstes inte alls och några grannar hade haft inbrott i källaren, men liite senare kunde den väl låsa iaf =/
 
Aja...
Hmm, undrar vad vi ska äta idag då?
 
Daniel kommer föresten hem idag :) Han trodde först att han skulle bli kvar tills imorron eftermiddag iaf, men han ska få börja på Essverk igen och det var tydligen rätt bråttom så han börjar där redan imorron.
Skönt o ha honom på hemmaplan ett tag igen :)
 


milla
PUBLICERAT: 2014-01-08, 19:29:57 | URL: http://millaochfiddesrese.blogg.se

Oj va tidigt att låsa redan sex :o
Trist att dom fått inbrott :(
Hade jag när jag bodde lägenhet :(

Ni får göra nyckel te damerna.
:)

Svar: Ja jag håller med... visst är det bra att dom låser porten men inte så tidigt!Japp, men det verkar vara nån som bor här i huset eftersom det är stora trädörrar som man måste låsa upp innan man kommer in till sina förråd =/

Ja vi får göra det :) Vi har en extranyckel som vi brukar skicka med men det kan bli lite bökigt när dom ska till en varsin kompis :)
Är allt bra med er då? :)
Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: