2014-01-26
 15:24:00

Söndag :)

© Soffiloffis
 
Igår kväll åkte vi hem till Peter o förfestade lite innan det blev Stopet. Vi träffade Milla, Ingela och Linn när vi kom dit, sen gick jag, milla o Rosie upp o dansade lite o jag hade väl rätt så kul... Jag drack några cider men kände knappt av nånting, det enda som hände var att jag blev o må illa =/ Trök!
Jag o Daniel diskuterade kamerautrustning med Fidde, jag skulle få prova hans nikonutrustning nån gång i framtiden. Det kan ju va kul :)

Idag har jag mått rätt okey, jag drack några liter vatten innan jag la mej så det kanske gjorde susen :)
Daniel mådde lite dåligt inatt, men idag verkar han må lite bättre iaf :)
 
Vi ska väl snart åka hem till mamma o hämta barnen.
Sen ska vi nog prova nya kaffebryggaren :P
 
Skriver mer sen
Kramar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: