2014-01-14
 12:03:00

Tisdag :)

 
 
Idag på förmiddan satt jag i telefonkö i typ en timme... Jag var tvungen o ringa AF om problemen med o rapportera in sökta jobb. Hon fixade så jag fick behörighet att lämna in dem, men sen ringde hon upp igen och berättade att jag inte ska rapportera in förrän i februari. Så jag har stressat helt i onödan tydligen :)
Skönt att det löste sej iaf, då slipper jag grubbla på det mer :P
 
Jag tänkte jag skulle gå ut o fota lite idag, men jag drar mej lite för det... för jag fryyyser!
Och det lär väl inte vara varmare ute direkt ;)
 
Hemma är det också svinkallt, för det drar jättemycket från balkongdörren... och från alla fönster också antar jag =/
 
Bild från december 2011...
© Soffiloffis
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: