2014-01-09
 07:52:00

Torsdag!

 © Soffiloffis
 
Lämningen av barnen gick hur bra som helst idag :) Pontus var lite kramig men inga tårar eller så :)
Lilla gosgubben! :)
 
Men jag förstår inte varför det ska vara sånt krångel på mornarna här hemma... Jag tar fram 220 par byxor och 1490 tröjor till flickorna (okey lite överdrivet kanske ;)) men ingenting duger åt dom. Och inte vill dom ta fram kläder till sej själva heller... Hmm!
Så det som skulle kunna ta tio minuter tar typ 1½ timme istället... inte konstigt man blir stressad ;)
 
Aja, strax ska jag sticka iväg till jobbet.
Hörs sen
Kramar


milla
PUBLICERAT: 2014-01-09, 13:11:35 | URL: http://millaochfiddesrese.blogg.se

Om du tar varje barn på kväll å ni hjälps åt att plocka fram kläder å lägger i varsinn hög då?
Eller vill dom inte göra det kvällen innan heller.
De duger inte här heller ibland men jag brukar plocka fram å visa att jag redan plockat fram.
Å de lär inte bli lättare med åren ;)

Svar: Haha ja jag tror vi får göra så om det går :) Nej det har du nog rätt i ;)
Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: