2014-07-15
 00:59:00

Måndag

© Soffiloffis
 
Inte särskilt mycket har hänt idag heller...
Vi har bara varit hemma och regnet har sprutat ner lite då och då under eftermiddagen...
Daniel var också hemma idag, han mår fortfarande inte bra :(
 
Imorron måste jag försöka ringa AF och boka om en tid. Jag tog ju semester den här veckan och förra veckan för att vi inte har någon dagisplats (det är fullt på dagiset Pontus ska vara på just nu).
Sen imorse fick jag en kallelse från AF med hot om att kontakta a-kassan om jag inte kan komma på mötet.
 
Men helt ärligt känns det inte som en höjdare att gå på AF-möte och ta med alla barnen...
Ah, det är väl bara o hoppas att dom kan ha lite förståelse! Tyvärr verkar jag ju ha bytt handläggare till den minst förstående av dom allihop =/
Men vi får se hur det blir iaf...
 


mams
PUBLICERAT: 2014-07-15, 13:22:46

Synd att vi inte hunnit hem,hur länge är ni utan dagis plats då?


mams
PUBLICERAT: 2014-07-15, 13:24:51

Synd att vi inte hunnit hem,hur länge är ni utan dagis plats då?

Svar: Ja men förhoppningsvis har han lite förståelse iaf... men man vet ju aldrig med arbetsförmedlare =/Tills nästa vecka, då börjar han på dagis igen :) o jag börjar jobba igen... Kram
Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: