2014-06-09
 21:20:00

Inget blev som det var tänkt...

 
 
Jag hade tänkt gå ut o fota idag när det var så fint väder, men jag fastnade framför datorn istället =/
Jag behövde lägga över alla bilderna till broschyren på stickan så...
 
Jag var jättesugen på att åka o bada på eftermiddan när vi hade kommit hem, men det sket sej totalt för Daniel var inte alls sugen på o bada. Han tyckte det var alldeles för kallt medan jag höll på o svettas arslet av mej.  Och jag ville inte åka till sjön ensam med alla barnen när dom inte kan simma än. Så vi får ta det en annan dag istället då.
 
Imorron blir det en sväng in till stan för lite fotograferande. Sen efter det  tänker jag åka till Kyrkviken eller nåt o fota (om inte vädret ställer till det då istället). Ah, vi får väl se...
 
Kram
 
 
 © Soffiloffis


Anonym
PUBLICERAT: 2014-06-11, 11:36:28

Vilken snygging.
Vi kanske kan Skyla ikväll ändå för det är "kanske"fritt Internet här?

Svar: Ja visst blev han tuff :) Ok jag ska försöka komma in till sju halv åtta ikväll då så får vi se :)
Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: