2014-06-12
 08:37:00

Ledsen Pontus :(

 
 
Lämningen av Pontus var riktigt jobbig idag, han blev jätteledsen och klamrade sej fast vid mej och skrek "jag vill åka hem" flera gånger. Efter tjugo minuters försök att få honom att gå in och leka med dom andra barnen så tog Sarah honom och då blev han helt hysterisk. Men dom tyckte att jag skulle åka så jag gjorde väl det, men det gjorde ont i hela mej att behöva lämna honom så där ledsen! ♥

Nu sitter jag på jobbet igen...
 
 
 © Soffiloffis


mams
PUBLICERAT: 2014-06-12, 16:37:52

Stackaren, jag kommer ihåg när du var så där det är hemskt men man måste ju lämna


Madelene Englund
PUBLICERAT: 2014-07-01, 15:45:42 | URL: http://madeleneenglund.blogg.se/

Fin bild. Men jobbigt med lämningen:(



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: