2014-03-20
 07:39:00

Ångest...

 
 
Usch varför är det så jobbigt o kliva upp på morgonen? Jag är såå trött jämt, spelar ingen roll hur tidigt jag går o lägger mej kvällen innan...
 
Igår kväll hade jag lite smått ångest över något jag sa till en tjej på jobbet som lät rätt mongigt...
haha, jag fattar inte varför min hjärna och min mun inte kan samarbeta lite bättre... Så fort jag öppnar munnen hoppar det ut en massa grodor =/ Kanske bäst o hålla käften o se glad ut bara...
 
Aja, nu ska jag fixa mej o gå till jobbet så fort Daniel har kört tjejerna till skolan...
Hörs sen
Kramar
 
 


Milla
PUBLICERAT: 2014-03-20, 21:26:59 | URL: http://millaochfiddesrese.blogg.se

Ut på balkong direkt på morron å få maximalt med dagsljus direkt så kanske du piggnar till :)

Svar: Ja jag får göra så, om inte annat kanske jag vaknar till av kylan där ute :)
Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: