2014-03-24
 14:53:12

Dryg dag...

 © Soffiloffis
 
Usch vilken dryg dag... jag är både stressad och uttråkad på samma gång.
Det känns som jag inte har hunnit göra nånting!
Skrivaren krånglar och spottar ut bilderna innan dom är klara eller så strejkar bläckpatronerna så man måste dit o rucka på dom =/
 
Jag åkte nyss iväg till skolan och hämtade flickorna, sen tillbaks hit och nu sitter jag o lyssnar på musik. Just nu vet jag inte vad jag ska hitta på. Jag försökte klinka lite på gitarren för en stund sen (tog hit den för o få hjälp att stämma den) men jag kan ju inte spela så det kändes bara meningslöst, tror det är bättre o öva hemma ;)
 
Jag funderar på o åka till Kyrkviken o fota lite :)
Det är ju rätt så fint väder idag iaf, och då kanske jag kan passa på o testa gråfiltret...
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: