2014-03-03
 22:55:00

Filmtips: Gravity

 
 
 
 
Jag har nyss sett filmen Gravity, och den var bra :)
Jag satt på helspänn nästan hela filmen så Daniel undrade nog vad jag höll på med haha
 
Handling: Gravity är en amerikansk rymddramafilm från 2013. Filmen handlar om medicinteknikern Ryan Stone och astronauten Matt Kowalski som är på uppdrag i rymden. Deras Space Shuttle förstörs och de hamnar i en svår situation. Sandra Bullock och George Clooney i huvudrollerna. Källa
 
 
 


Anonym
PUBLICERAT: 2014-03-04, 08:08:10 | URL: http://datajenny.se

Jag tyckte filmen var skitdålig.

Svar: Ok hehe, smaken är som baken :)
Soffiloffis


Helena
PUBLICERAT: 2014-03-05, 07:40:41

Jag tyckte inte heller om filmen, sååå långtråkigt. Kolla på 'Captain Phillips'. Jag gillade den filmen :-)

Svar: Ok, det ska jag göra, tack för tipset :)
Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: