2014-03-06
 00:52:40

Gounge ♥

 
© Soffiloffis
 
Jag har nyss sett på 12 years as a slave, och den var rätt bra.
Men jag har huvudvärk som sjutton nu =/ Har haft det sen vi kom hem från Örebro...
Får hoppas den går över under natten!
 
Pontus verkar ha haft jättekul i Gustavsvik i alla fall, han pratade massor om det när han skulle sova :)
Det känns bra :)
Sen när han nästan hade somnat kom han upp och sa "men mamma jag har ju glömt att ge dej en kram" och så fick jag en bamsekram av honom. Han är så go ♥
 
Men nu får det nog bli sängen för mej
Kram


Milla
PUBLICERAT: 2014-03-06, 20:04:03 | URL: http://millaochfiddesrese.blogg.se

Kul att barnen gilla bada.
Ni får åka te stan åka kana :)
Alice åker med mej i den ena.
Den som går ute tror ja man lär ha sån dära ring å åka i De har jag inte vågat än :P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: