2014-03-24
 21:39:43

Monday night :)

 
 
Är hemma igen sedan en massa timmar...
Daniel vilade en stund när jag hade kommit hem, och sen när han vaknade gick jag också in o la mej en stund.
 
Barnen har varit på uruselt humör hela dagen tror jag. När den ena slutade skrika var det nästas tur.
Nu sover dom iaf sött i sina sängar :)
 
Jag sitter o lyssnar på lite musik... Tänkte snart se senaste avsnittet av The Walking Dead.
Sen är det bara ett avsnitt kvar =/
Jag hoppas dom kommer göra fler säsonger!! Det är ju bästa zombiestoryn nånsin tycker jag :)
Annars börjar ju iaf Game of Thrones snart igen :P  Så helt serielös blir jag ju inte höhö
 
Imorron förmiddag har jag jobbsök, sen på eftermiddagen ska jag in till stan en sväng, så då tänkte jag hälsa på mamma. Längesen nu!
Och på onsdag ska vi till Falun med tjejerna. Hoppas det kommer gå bra där!
 
 
 
Bild från förra sommaren

 © Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: