2014-05-23
 14:42:00

Finally friday :D

 
 
Idag har det inte blivit mycket gjort känns det som... men tiden har gått snabbt ändå :)
Nu håller vi på o ramar in förstoringsbilder som ska hängas upp på AME sen...
 
Jag o Daniel åkte in till stan för en stund sen så han fick sätta in sin lön på kontot. Jag trodde klockan var mer så jag sa hejdå o hela faderittan innan jag gick från jobbet, men nu är jag tebax på här igen :P
 
Ikväll ska vi på Text o Bild gå ut o äta på Coco Thai... Det ska bli trevligt :)
 
 
© Soffiloffis


Milla
PUBLICERAT: 2014-05-23, 20:51:35 | URL: http://millaochfiddesrese.blogg.se

Hoppas du får en trevlig kväll mä god mat å trevlig fortsättning när ni ätit om ni hittar på nåt mera.
Så skönt väder som de är :)

Svar: Tack detsamma :)Det var jättetrevligt, men blev lite bilknas på vägen hem =/ Men vi kom iaf hem tillslut :P Jupps riktigt härligt väder var det idag :D
Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: