2014-05-10
 23:07:00

Lördag...

 
 
Jag skulle ha gått på loppis på Hammarbacken och Gammelgården med Mia idag men vi missuppfattade varann så vi tar det en annan helg istället :)
Det är minst ett år sen jag träffade henne nu så det ska bli riktigt kul :)
 
Annars har dagen bara flutit på, jag var till affären och köpte lördagsgodis och mjölk tidigare.
Sen gick jag förbi vid bibblan o frågade om dom visste om det var larmat nere vid Text o Bild, och det var det. Jag hade kunnat larma av men visste inte hur man skulle göra för att larma på igen så jag struntade i att gå in. Jag hade tänkt hämta min laddare till kameran för jag trodde jag hade glömt den där. Men sen när jag kom hem hittade jag den haha. Smart o inte kolla ordentligt innan. Men ah, kollade på fel ställe helt enkelt :)
Nu är iaf batteriet laddat iaf så nu kan jag fota imorron :P
 
 
Jag hittade lite bebisbilder på Rocky från 2012, tidigare idag :)  Så liten o söt han var!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Lite äldre...
© Soffiloffis
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: