2014-05-21
 15:09:00

Onsdag var det nu...

 
 
Igår när jag hade hämtat barnen i skolan och Daniel på jobbet drog vi iväg till Borlänge o köpte lite bildelar till Saaben :) Sen blev det en sväng till Ica maxi innan vi åkte hem...
 
Och idag när vi vaknade var Julia jättehes, men jag kunde ju inte hålla henne hemma bara på grund av det så hon och Isabelle är i skolan nu, och Pontus på dagis.
Jag har sökt lite jobb idag, hittade inte så många, men bättre än ingenting iaf :)
 
Imorron blir det vårruset för mej, Ketty, Ylva, Patricia, Victoria och nån mer :) Det blir kul!
Men innan dess ska jag ju till jobbet också :)
 
Sen på fredag ska jag hänga med några från jobbet ut o äta på Coco Thai för att fira boken :)
Jag tror dom flesta ska hänga med, plus några som har slutat också... Det ska också bli kul!
 
 
 
© Soffiloffis
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: