2014-05-15
 12:49:26

Torsdag igen :)

© Soffiloffis
 
Igår när vi hade möte ringde PRO på dörren och hade köpt en tårta till oss som tack för utställningen vi hade förrut :) Kul att dom uppskattade den så mycket :D
Så vi har käkat lite tårta idag på förmiddan också... namnam
 
Annars händer inte så mycket idag, det blir nog rätt lugnt... få se om jag tar en promenad på eftermiddan, eller vad det blir? :)
 
Och imorron funderar jag på om jag ska hoppa över mörkrummet o gå hit istället. Det känns som jag har framkallat de bilder som jag ville framkalla, annars kan jag ju framkalla resten senare om jag kommer på att jag har missat något. Ah, vi får se hur det blir :)
 


mams
PUBLICERAT: 2014-05-15, 15:54:19

Grattis till er, gott med tårta.

Svar: Tack :) Ja det var inte så dumt :P
Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: