2014-11-27
 17:05:00

Äntligen ♥

 © Soffiloffis
 
 
 Imorse när jag hade skrapat bilen o fällt ner vindrutetorkarna så åkte jag iväg med barnen till skola o dagis. På vägen dit skulle jag göra rent rutan o då lossnade det ena torkarbladet. Så jag försökte sätta dit den när jag hade lämnat Pontus, men hur jag än gjorde så gick det inte. Och inte såg jag nåt i mörkret heller!
 
Jag ringde till Daniel o försökte fråga om hjälp men han tyckte att jag skulle åka hem till svärmor o fixa det. Så det gjorde jag, o jag tror vi stod där i en halvtimme o försökte på alla möjliga sätt o få dit den :)
Tillslut gick det o varken jag eller Ketty vet hur hon gjorde :P
Det var nog den krångligaste vindrutetorkare nån av oss har varit med om tror jag :D
 
Efter det var det dags för besiktning, och den här gången gick bilen äntligen igenom :)
 
På vägen till jobbet ringde Per-Ragnar o berättade att Mats var helt själv på plats, alla andra var sjuka. Så jag skyndade mej dit o sen har jobbdagen bara flugit iväg!
Börjar bli lite irriterad på att jag blir beskylld för andras misstag hela tiden... =/
 
Nu när jag hämtade Pontus på dagis träffade jag han som besiktade bilen, han hade visst också sina barn där :) Lite häftigt :)
 
 
 


mams
PUBLICERAT: 2014-11-27, 18:28:29

Stå på dig och säg ifrån när det inte är ditt fel.
Kram

Svar: Mm försöker göra det men det är nåt hela tiden... blir jäkligt tjatigt o säga "det var inte jag..." hela tiden :/
Soffiloffis


mams
PUBLICERAT: 2014-11-27, 21:04:14

Ja det förstår jag



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: