2014-11-03
 07:47:47

Monday

Soffiloffis
 
Jag börjar strax jobba. 
Barnen var svårväckta imorse, men när jag väl fick upp dom ur sängen så var dom redo att åka en kvart senare :)
 
Och lämningen på dagis o fritids gick jättebra. Skönt :)
 
Imorron blir det lite annorlunda, för då ska jag skjutsa flickorna till skolan på morgonen. Sen hem med Pontus till kl 10.45 ungefär och börjar jobba kl 11.30. Det blir mycket åkande fram o tebax, men det blir nog bra :) Lite ovant innan man har kommit in i dom rutinerna bara :)
Jättesnällt att mamma o svärmor ställer upp de dagar jag jobbar sent!
 
Hörs sen
Kram
 
 


Milla
PUBLICERAT: 2014-11-03, 13:28:21 | URL: http://millaochfiddesrese.blogg.se

Hoppas du kommer trivas.
Visst är det guldvärt med far å morföräldrar som finns till hands å kan hjälpa :)

Svar: Tack :) Det hoppas jag med.Ja, det är alldeles underbart :) Jag/vi skulle inte klara detta utan dom :)
Soffiloffis


Madelene Englund
PUBLICERAT: 2014-11-15, 21:03:31 | URL: http://madeleneenglund.blogg.se/

Skönt att de ställer upp. Jätte vacker bild

Svar: Ja det är jättesnällt :) Tack så mycket :)
Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: