2014-11-09
 15:25:00

Söndag igen!

 
 
Det blev ingen friskvård i fredags, jag får ta det nu i veckan istället...
 
Igår gjorde vi inte mycket... gick bara bort till affären på eftermiddan, och sen på kvällen kom
Daniel hem från Boxholm :)
Jag kollade jag på en film som hette If I Stay och fick gråta lite grann... den var bra :)
Men jag fick jätteont i huvvet under kvällen, det blev bara värre o värre och tillslut spydde jag :( Usch o fy.
Efter det kändes det som det var dags o lägga sej...
 
Barnen städar inne på sitt rum nu.
Och så håller vi på o tvättar för fullt.
Det känns riktigt skönt med långhelg nu :)
Jag är ju ledig imorron också, men sen jobbar jag på lördag istället...
 
Snön är borta nu iaf, det gillas :)
Hoppas det dröjer innan den kommer tebax!!
 
 
 
 
 © Soffiloffis


Madelene Englund
PUBLICERAT: 2014-11-15, 21:05:19 | URL: http://madeleneenglund.blogg.se/

Usch och fy, migrän?

Svar: Ja jag börjar nästan fundera på om det var det jag hade. Jobbigt var det iaf...
Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: