2014-11-06
 22:22:00

Torsdag kväll!

 
 
Näst sista skiftet för denna vecka är avklarat, det ska bli skönt med lite helg sen :)
Det tog lite längre tid än vanligt efter stängning idag för vi hamnade efter med städningen när vi skulle räkna kassan o det.
 
Barnen sover så jag spelar lite wow :)
Jag fick ett tips om hur man kan fixa lite snabba pengar i spelet... så det har jag gjort idag o igår :)
Sen flyttade Daniel sina gubbar till en annan server, så då följde jag med... det kändes mindre kul o vara helt ensam på Draenor så...
Nästa torsdag släpps expansionen!! Längtar :D
 
Snart är det läggdags...
Sen upp med barnen till skola o dagis imorronbitti/förmiddag.
Och så jobb till 19.30 igen.... Men imorron har vi möte på eftermiddan så då kanske dagen går lite snabbare. Det ska bli intressant :)
Daniel åker till Boxholm imorron eftermiddag... så jag kommer inte få träffa honom på hela helgen :(
Jag kommer sakna ihjäl mej efter honom!!
 
Ah hörs sen
Kramar
 
 
 
 
Jag fick lov o byta namn på en av mina gubbar när vi bytte server, så nu heter hon så här istället haha
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: