2014-11-12
 23:03:17

Väntar...

 
 
Jag jobbade förmiddag idag :)
Och det blir lika imorron med!
Skönt med lite annat än bara eftermiddagsskift :)
 
Barnen har somnat o jag sitter o väntar på att klockan ska bli 12 så jag får spela en liten stund...
Jag har nyss kollat på senaste avsnittet av American Horror Story, rätt bra serie det där :)
 
 
 
© Soffiloffis
 


mams
PUBLICERAT: 2014-11-13, 09:13:21

Vilken fin domherre, har du tagit den nu?

Svar: Ja visst var den söt :) Nope jag tog bilden i somras nån gång :)
Soffiloffis


Madelene Englund
PUBLICERAT: 2014-11-15, 21:06:52 | URL: http://madeleneenglund.blogg.se/

Jätte fin bild och skönt med omväxling på jobbet

Svar: Tack :)Ja det kan behövas lite omväxling ibland :)
Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: