2014-11-14
 10:05:00

WoW-gnäll...

 Min gubbe i stormwind för nåt år sen...
 
 
 
Jag försökte spela nya WoW-expansionen igår kväll, det gick bra i början, dock var det väldigt laggigt. Men jag var rätt nöjd ändå för det funkade åtminstone, många andra kunde inte spela överhuvudtaget så...
 
Sen när jag questade tänkte jag att jag skulle flyga tillbaks till min Garrison och kolla en grej som jag höll på med där. Jag ångrar nu i efterhand att jag inte bara fortsatte questa!
Jag förstod att det skulle krångla lite grann då det är just Garrison som verkar vara mest struligt just nu. Men när jag väl kom dit blev det något riktigt allvarligt fel.
 
Så fort jag försökte göra nånting stod det "Another action are in progress", så jag kunde inte hoppa på mountet, inte slåss, inte ta mig tillbaks till stormwind eller logga ut från spelet, jag kunde inte göra nånting! Jag höll på o bli tokig där ett tag!
 
Och alla mobs var som bortblåsta! Så på grund av det råkade jag springa in i en hordezon och blev dödad av en massa andra spelare... och efter det satt jag fast vid graveyarden! Där kunde jag inte röra mej överhuvudtaget (man måste springa tillbaks till sitt lik eller prata med någon en bit fram för o kunna komma till liv igen) det var riktigt frustrerande!! :(
Jag skickade en rapport till Blizzard, så jag hoppas dom fixar det tills jag ska logga in nästa gång!
 
Tillslut stängde jag ner programmet "manuellt" och loggde in med en annan gubbe. Så nu har jag kommit nästan lika långt med den gubben som med döingen... Daniel ligger lååångt före mej =/
 
Nu på morgonen när jag hade kört barnen till skolan försökte jag logga in på spelet igen, men då hade dom stängt ner alla servrarna så jag får vänta tills ikväll då... Hoppas dom fixar alla problem nu!
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: