2014-10-03
 18:48:37

Äntligen fredag!

 
© Soffiloffis
 
 
Imorse försov vi oss ordentligt... jag fick lite smått panik när jag vaknade o såg vad klockan var!
Det blev stressigt som sjutton, fick ringa dagis o fritids och berätta varför vi var sena, sen försöka få barnen o klä på sej så vi kunde åka.
Jag körde först ner flickorna till skolan, sen när jag kom upp till dagis med Pontus så ville han inte kliva ur bilen. Han ville verkligen inte gå dit idag och var jätteledsen, så tillslut åkte jag hem o ställde in mej på o få lov att vara hemma med honom idag då.
 
Men när vi precis hade parkerat ändrade han sej o ville gå till dagis ändå! Så då var det bara o köra dit honom igen då... sicket krångel!
Sen gick jag till jobbet och där var det städning på schemat, så vi gjorde det först och sen satte vi upp resten av disponentparksutställningen på skärmarna. Det tog hela dagen. Skönt o ha det klart nu iaf :)
 
Nu är barnen hämtade och vi har nyss ätit :)
 


Madelene Englund
PUBLICERAT: 2014-10-08, 20:01:47 | URL: http://madeleneenglund.blogg.se/

Wow, vilka söta:D

Svar: Ja visst är dom :) Man vill bara ta upp dom o gosa med dom, men jag tror inte det skulle vara så populärt :D
Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: