2014-10-20
 08:10:00

Förvirrande

 
 
Jahapp jag blev visst hemma idag för Julia har jätteont i magen säger hon.
Pontus fick också lov o vara hemma då för han får ju inte vara på dagis när någon förälder är hemma.
Isabelle är i skolan iaf så henne ska jag hämta sen vid 13-tiden...
 
Igår kom tjejerna o deras kompisar upp med en kolsvart katt som hade lite vitt på bröstet, den såg precis ut som Rocky (våran katt) så vi var helt säkra på att han hade smitit ut. Katten sprang runt här inne och kollade sej omkring och jamade för glatta livet. Jag försökte locka efter Rocky för o se om det verkligen var han eller inte. Den här katten kändes dock mycket tyngre än vanligt så jag var liiite tveksam. Men dom var på pricken likadana till utseendet så jag visste inte vad jag skulle tro... Sen kom riktiga Rocky helt plötsligt ut från sovrummet o såg alldeles yrvaken ut :P
Dom fick nosa lite på varann innan barnen fick gå ut med den andra katten :)
 
Nu när jag åkte till skolan med isabelle så träffade vi på den där katten igen, den var alldeles till sej och jamade o strök sej runt våra ben så jag tror den löpte. Så inte nog med att den inte var Rocky, den var en hona också :)  Annars hade jag nästan kunnat tro att det var Rockys pappa :)
 
 
 
Riktiga Rocky :)
© Soffiloffis
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: