2014-10-29
 23:24:22

Hårfix :)

 
 
Jag håller på o färgar håret så här mitt i natten :)
Jag fick ett infall o gick in och klippte luggen, den började bli alldeles för lång o dryg så jag orkade inte med den längre. Men det är ju apsvårt o klippa håret på sej själv, kanske därför jag drar ut på det så länge :P
Iallafall så såg jag hur mycket utväxt jag hade sen jag sist färgade och fick ett till infall o började färgningen :)
 
Får väl hoppas det blir bra bara...
Jag trodde ju det skulle räcka med en förpackning så jag blandade bara en först. Men nope, det gick inte... så mitt i färgningen fick jag pausa och blanda en till! Tur att jag hade två förpackningar hemma iaf...
 
 
 
Den här blev det igen :)
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: