2014-10-05
 18:17:54

Kalas :)

 
 
Jag har nyss hämtat hem flickorna, dom har varit på Emilias kalas på GoCartbanan och verkar ha haft jättekul :)
 
Daniel hade åkt när jag kom tillbaks efter att ha lämnat dom på kalaset =/ Det kändes som vi inte hann säga hejdå ordentligt den här gången. Men men, han kommer ju hem på onsdag natt iaf :)
Tyvärr är inte jag hemma då, jag ska till Leksand o fota folk från Ludvika Kommun!
 
Imorron blir det jobb igen.
Då ska vi köra upp utställningen till bibblan, sen på tisdag ska vi till Malingarna och fota och på onsdag sticker jag till Leksand o kommer hem på torsdag. Barnen får vara hos mormor under tiden :)
 
 
 
 
Flickorna när dom fotograferade i somras :)
© Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: