2014-10-27
 19:35:15

Måndag kväll :)

 
 
När jag hämtade Isabelle o Julia på fritids frågade dom om dom fick åka hem till Ella o Lucas o leka idag. Så jag ringde Ylva o frågade om det var okey för henne, o det var inga problem så vid 17-tiden skjutsade jag dit dom :)
Sen har dom varit där till 19 ungefär o lekt :)
 
Pontus somnade när vi kom hem från Ylva, så nu när vi skulle hämta dom igen var han på uruselt humör. Han ville minsann inte åka nånstans, han ville ju sova vidare!
Tillslut fick jag med mej honom iaf :)
 
Jag håller på o gör lite kaffe nu, det känns som om jag skulle kunna somna här o nu, så det lär behövas!
Imorron ska jag in till stan o träffa Per-Ragnar och skriva papper :)
Få se när jag kommer börja nurå, om det blir redan på lördag (den första november) eller om det blir på måndag? Jag gissar på att det blir på måndag, men det visar sej väl...
 
 
© Soffiloffis


Madelene Englund
PUBLICERAT: 2014-11-15, 20:23:52 | URL: http://madeleneenglund.blogg.se/

Så fin bild :-)

Svar: Tack :)
Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: