2014-10-31
 12:17:30

Sista dagen här...

 
 
Igår när jag hämtade Pontus på dagis berättade förskolepersonalen att han hade verkat lite hängig under dagen. Så det kanske är nån förkylning eller nåt på G ändå =/
Hoppas inte det!
 
Annars kollade jag på dom två sista avsnitten av serien The 100 igår kväll :) Den serien var jättebra, hoppas dom kommer göra en säsong till (minst) av den! Sen efter det kollade jag på filmen Into the storm, också jättebra!
Kul att "Lori" från The walking dead var med i den :)
 
Idag gör jag sista dagen på Text och Bild, och imorron börjar jag jobba på caféet :)
Det känns lite vemodigt på nåt sätt... Det ska bli jätteroligt att få börja jobba så klart, men tråkigt att behöva lämna gänget här... Får hoppas dom är lika trevliga där som dom har varit här! Men det ska nog bli bra :)
Sen på eftermiddan ska jag dit och träffa mina nya medarbetare och skriva mer papper...
 
 
 
Källa: IMDB.com
 


Milla
PUBLICERAT: 2014-10-31, 22:51:12 | URL: http://millaochfiddesrese.blogg.se

Lycka till imorgon. Få se om en hinner kika in nån fm i veckan. Hur jobbar du då?
Trevlig helg!

Svar: På måndag jobbar jag 8-16.30 och resten av veckan jobbar jag 11.30 till 19.30 :) Ja kika gärna förbi, det skulle vara jätteroligt! Tack detsamma :)
Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: