2014-10-07
 17:00:09

Slut!

 
 
Flickorna är hemma hos en kompis och Pontus har somnat på soffan. Han får väl sova fram tills vi ska hämta tjejerna då :)
 
Jag känner mej helt slut efter dagens fotografering och allt bilåkande :)
Det blev mycket klättring upp o ner för branta småstigar så det kanske är det också, jag kanske fick lite benträning för en gångs skull :)
 
Imorronbitti ska jag först lämna barnen, sen försöka ta mej in till stan och så ska jag åka till Leksand med nån av dom från AME... Jag känner mej lite nervös, jag vet ju knappt vad det är jag ska göra så. Fotografera ja, men vad? Men men, det visar sej väl...
 
 
 
© Soffiloffis
 


Madelene Englund
PUBLICERAT: 2014-10-08, 20:17:16 | URL: http://madeleneenglund.blogg.se/

Vacker bild:)
Det kommer säkert gå bra:)

Svar: Tack :)Ja det gick jättebra :)
Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: