2014-10-26
 20:01:46

Söndag igen...

 
© Soffiloffis
 
 
Igår kväll rensade jag min mailbox, jag hade inte gjort det sen i februari så det tog sin lilla tid...
 
Daniel åkte hem till Trisse igår på eftermiddagen o lånade hans garage och bytte avgasrör på bilen, så han kom väl hem runt 19-tiden nån gång.
Och idag åkte han till Västerås igen.
 
Jag badade barnen för en stund sen och sen när det var klart blev det stopp i badkaret!!
Men som tur var löste det sej sen när jag fick tag på Daniel :)
 
Barnen ska strax sova.
Imorron blir det jobb, dagis o skola igen :)
Bara en vecka kvar nu ganska exakt så jag lär väl städa bort resten av mina grejer den här veckan...
Och så ska det skrivas papper också :)
 
 


Madelene Englund
PUBLICERAT: 2014-11-15, 20:21:02 | URL: http://madeleneenglund.blogg.se/

Vilken vacker bild

Svar: Tack så mycket :)
Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: