2014-10-01
 08:24:28

Trött o virrig morgon

Instagrambild...
© Soffiloffis
 
Gaah vilken morgon... jag var trött som sjutton imorse, ändå la jag mej rätt tidigt igår kväll.
Barnen var iaf lättväckta, alltid något :D
 
Sen körde jag dom till skola o dagis, och när jag skulle lämna flickorna såg jag att Julia hade glömt sin väska hemma så då fick jag åka hem o hämta den och åka tillbaks igen =/
Pontus hade tagit med sig en plastblomma utan att jag hade märkt nånting, så när vi kom till dagis lämnade han fram den till fröken haha
Vilken charmör han är :)
 
Jag kom nyss hit till jobbet, då stod det att min användare hade slutat gälla när jag skulle in på datorn, så då fick jag ringa IT-enheten o säga till. Magnus svarade och jag sa typ "Hej det här är Sofie på IT-enheten, eller jag menar text o bildgruppen, jag kan inte logga in blablabla"... Det var rätt pinsamt, särskilt eftersom jag har jobbat där för några år sedan, så dom känner ju igen mej =/
Men men, shit happens!
 
Idag ska jag försöka skriva ut lite bilder till utställningen som vi ska ha nästa vecka...
 


Madelene Englund
PUBLICERAT: 2014-10-08, 19:59:14 | URL: http://madeleneenglund.blogg.se/

Hihi, så kan det bli ibland;)

Vilken magisk bild:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: