2014-09-27
 08:10:00

Helg!!

 
 
Igår vid 16-tiden åkte jag o barnen hem till mamma, sen var vi där hela eftermiddan.
Barnen fick sova kvar där tills idag :)
Kl 19 åkte jag fram på stan o mötte upp dom andra från jobbet o så gick vi in på Coco Thai o käkade lite gott... Vi var nog dom sista som gick därifrån tror jag, o trevligt var det :)
 
Idag ska vi kanske på Kopparbergs marknad, om inte vädret skiter sej...
Det är ju inge kul o gå runt där när det regnar...
 
Sen sms:ade jag o Daniel lite nu på natten, så förhoppningsvis kommer han hem idag!
Det beror på hur det går för dom nu under natten! Det är tydligen svårt o komma åt och svetsa där dom är just nu...
 
Helgerna är såå långa och tråkiga när han inte är hemma! Jag saknar honom jättemycket!
 
 
Efterrätt :)
© Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: