2014-09-13
 20:03:00

Lördag

 
 
Igår när jag kom till jobbet så kunde jag inte logga in på datorn, det hade blivit något fel på min användartjosan. Så jag gick ut o fotade efter fikat och var ute större delen av dagen...
 
Sen på eftermiddan när jag hade kommit hem och vi hade hämtat tjejerna i skolan så åkte vi in till stan o handlade hem lite mat o sånt...
 
Inatt satt jag vaken till klockan 3 ungefär och följde chatten på missing people... en 2-årig pojke hade försvunnit i Vikmanshyttan så det var typ 1500 personer som letade efter honom. 
Men i förmiddags hittades han :)
Usch vad rädd han måste ha varit där ute i mörkret och kylan helt ensam :( Stackars lillkille! Skönt att allt gick bra iaf!
 
Idag har vi varit på Grängesbergs marknad en sväng :)
Det gick fort, jag tror det tog högst en halvtimme, och då tog vi ändå två varv...
Så den är bra mycket mindre än den var för några år sen!
Flickorna köpte en varsin liten hund som skäller o går runt, och Pontus köpte ett leksaksgevär.
Sen åkte dom en karusell också, det fanns bara en som dom kunde åka i år... lite tråkigt men men.
Hoppas att Kopparbergs marknad blir bättre! :)
Men ah, vi hade ju iallafall tur med vädret :)
 
 
 
 
 
© Soffiloffis


mams
PUBLICERAT: 2014-09-13, 21:30:00

Oj, det hade jag missat att det var Grängesbergs marknad den här helgen.
Synd att den var så liten då hoppas det blir bra väder till Kopparbergs marknad ifjol regnade tror jag så vi åkte aldrig dit nåt så i år vill jag dit.
Vann inget mer här på Elmia tyvärr.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: