2014-09-25
 22:11:00

Suck!

 
 
Idag var det tydligen 20 år sen Estonia sjönk!
Läste Aftonbladets artikel om det tidigare idag... man kan inte ens föreställa sej... Usch! Bara o hoppas att det aldrig händer igen!
 
Jag sitter o spelar lite WoW nu, försöker levla upp en hordegubbe så jag ska få en achievement :P
Men det tar ju sin lilla tid =/
 
Angående vargen så läste jag på fejjan att det var nån snubbe från Länsstyrelsen vid skolan o kollade runt idag, men han hade inte sett något tecken på att en varg skulle ha rört sej där (trots att folk har fotat den och hittat vargskitar) så dom hade gett klartecken till skolan att barnen kunde leka fritt ute i skogen igen :( Nåt viltstaket kommer troligtvis inte sättas upp som det var tal om tidigare, för det behövs ju inte nu! Sen ska det tydligen komma nån från Länstyrelsen imorron och förklara för barnen att vargen inte är farlig!! Usch vad irriterad jag blir! :(
 
 
 
PrintScreen från facebook...


mams
PUBLICERAT: 2014-09-26, 09:15:12

Det vore väl bättre att dom varnade för att vargen kan vara farlig för barn att dom snarast ska gå därifrån men inte springa.
Har dom inte tittat på bilderna som finns?
Så dyrt kan väl inte ett vilt stängsel vara?

Svar: Ja det tycker jag med... Vet inte om dom har kollat på bilderna men jag antar att dom som har tagit bilderna har skickat in det till länsstyrelsen, det brukar dom göra. Nej man tycker ju inte att det borde vara så dyrt =/ Men eftersom han inte såg något tecken på att det finns varg där så tycker dom väl att det inte behövs längre.
Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: