2015-04-24
 22:13:00

Fredag

© Soffiloffis
 
Det blev min tur o få magsjuka, jag trodde jag skulle slippa få skiten men tydligen inte. Jag känner mej dock lite bättre idag, inga fler spyor... peppar peppar...
Skönt!
 
Ketty kom förbi med en grej till Daniel när han var o hämtade flickorna i skolan, jättesnällt! Hoppas det kommer hjälpa nurå! :)
 
Barnen spelade Mario på kvällen och det var vilt slagsmål i soffan för att nån blev ifrånsprungen hela tiden :)
Nu sover dom iallafall sedan ett bra tag tillbaka.
 
Ah, jag har inte så mycket o skriva om just nu...
Kram
 


Madelene Englund
PUBLICERAT: 2015-04-29, 13:17:57 | URL: http://madeleneenglund.blogg.se/

Men fy, krya på er.

Svar: Tack :) nu är vi friska igen iallafall :)
Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: