2015-08-20
 12:00:09

Bloggfrågor

 
 

Vilket tuggummi brukar du köpa?

Stimorol original


Vad har du alltid i kylen?

Mjölk, smör, smörgåspålägg, ketchup, sylt, ägg m.m.


Har du mjölk i kaffet?

Ja det har jag, mycket mjölk ska det vara!


Apple eller android? 

Android


Spolar du vatten på tandborsten innan eller efter du haft på tandkrämen?

Oftast efter


Hur står du vänd i duschen?

Jag står vänd så att jag kollar ut


Knyckla eller vika toapappret?

Vika!!


Hur fördriver du tiden när du åker kollektivt?

Lyssna på musik


Fönsterplats eller gångplats?

Fönsterplats <3


Stressad eller lugn?

Det beror på situationen, om jag har mycket o göra och det ska vara klart helst igår så blir jag rätt stressad. Men oftast håller jag mej nog ganska lugn.


Tålmodig eller otålig? 

Extremt otålig!!


Planerare eller impulsare?

Skulle nog säga både och! Jag älskar att planera saker i förväg, men kan också vara ganska spontan.


Östkusten eller västkusten?

Västkusten!! Och så Öland :P


Sover du med dörren öppen eller stängd?

Sover med dörren helt öppen


Vilken sida av sängen sover du på?

Vänster


Vilken är din fotomin? 

Hemsk. Det ser alltid ut som om jag ska spricka ut i ett asgarv när som helst.


Musik eller böcker?

Musik!!

 

SMS eller mejl?

Sms tror jag

 

Sött eller salt?

Salt!!

 

Kan du nå näsan med tungan? 

Nope

 

Tror du på spöken?

Ja, det gör jag


Tror du på ailiens?

Jag tror att det finns något slags liv i universum förrutom oss, men jag tror inte dom ser ut som i alienfilmerna eller som ET...


Vad tror du händer efter döden?

Jag tror att man återföds på något sätt. Jag hoppas på det iaf, för det känns så otäckt o tänka att allt bara blir svart...

 

 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: