2015-08-13
 12:56:59

Blommor o bin

 
 
Jag gick ut o fotade för en stund sen. Magnus här på jobbet har tipsat om ängen som är bortanför Stora Hagen, det ska tydligen finnas en massa fjärilar där. Men när jag kom dit hittade jag inte en enda, eller jo en men den flög iväg så snabbt så jag hann inte fånga den på bild :)
Men lite humlor o bin fotade jag iaf, alltid något.
Tyvärr var gräset så högt att jag inte vågade mej ner på självaste ängen, för tänk om jag skulle kliva på en orm!
 
En tant som var ute på promenad stannade och sa åt mej o passa mej för fästingar, som tur är hade jag långbyxor o långärmat så jag var inte så jätteorolig för det :) (men bara för att jag skrev så så har jag väl fått någon nu ;))
 
När jag kom tillbaks stannade jag vid blomkrukorna o fotade lite där med innan jag gick in.
Nu ska jag redigera bilder och efter det ska jag nog läsa Ingelas bok om Helga :)
 
Hörs sen
Kram
 
 
 
 
 
 
 

© Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: