2015-08-14
 09:24:00

Fredag!

© Soffiloffis
 
Imorse åkte Daniel o lämnade barnen, men när dom kom dit var dagis stängt så han ringde mej o berättade det.
Då kom jag på att fröken sa tidigare i veckan att barnen skulle vara på Stallbacken på fredag, så när flickorna hade gått ner till fritids körde han dit honom :)
 
Inatt hade jag tydligen gnisslat tänder som sjutton. Så fort det hördes något ljud från något annat rum (som att katten hoppade ner från ett bord t.ex.) så började jag gnissla. Daniel knuffade till mej vid 4-tiden, så jag hade satt mej upp o trott att det var dags o gå upp, och medan jag satt där halvvaken hade jag fortsatt gnissla.
Jag tror jag måste skaffa nån bettskena eller nåt innan jag gnisslar sönder alla mina tänder!
 
Men men, nu ska jag gå bort till affären tror jag
Hörs sen
Kram
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: