2015-08-31
 18:11:39

Måndag!

 
 
Idag på eftermiddan tipsade Magnus om några ställen där det skulle finnas fjärilar. Så en stund senare gick jag ut för o leta. Och bakom Stopet hittade jag en jättefin fjäril som satt och käkade nektar :)
Så jag stod där o fotade den i alla möjliga vinklar, sen tänkte jag gå in till gamla grängesberg o fota lite mer men det kom så mycket bilar när jag skulle gå över vägen så jag gick tebax till jobbet istället :)
Väl där hade dom andra satt sej o fikat så jag gick in o gjorde dom sällskap.
 
Jobbdagen har bara rullat på som vanligt. Timmarna har bara flugit iväg! Det känns som jag inte har hunnit göra nånting!
 
Men nu är jag iaf hemma sedan några timmar tebax.
När barnen var hämtade åkte vi runt en vända med bilen innan vi åkte hem.
Och nu när vi kom hem satte sej barnen o spelade minecraft.
 
Jag tänkte gå o vila en liten stund om det är okey för Daniel. Jag somnade ganska sent inatt så jag känner mej rätt död nu!

Ah hörs sen
Kram
 
 
 
© Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: