2015-08-03
 08:14:00

Monday morning

 
 
Inatt när Daniel var på jobbet la jag mej i hans säng o sov eftersom hans madrass är mycket skönare än min. Sen vid 3-tiden vaknade jag av att Pontus var jätteledsen och grät i högan sky inne på sitt rum. Då hade han varit in till oss men inte sett mig, så han trodde att han o flickorna var ensamma. Plutten!
Han fick iaf komma in o lägga sej hos mej då.
 
Annars verkar jag ha bitit sönder en visdomstand inatt =/ Den är vass som sjutton så varje gång jag kommer åt med tungan så river det som ett knivblad... Tur att det inte gör ont iaf (peppar peppar).
 
Barnen är skjutsade till dagis o fritids nu och jag ska bara vänta på att få gå bort till jobbet o prata med chefen. Hoppas jag får börja jobba redan imorron! Jag har ju ställt in mej på det så då känns det som det blir helt fel om det inte blir förrän nästa vecka!
 
 
 
© Soffiloffis
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: