2015-08-09
 23:53:51

Slut på helgen...

© Soffiloffis
 
Barnen ligger o sover sedan länge och Daniel drog till jobbet för några timmar sen.
Jag har spelat lite minecraft nu på kvällen...
 
Imorron är det dags för mej o gå till jobbet igen och barnen ska till dagis o fritids.
Den här helgen har gått jättefort, det känns som vi inte har hunnit göra nånting!
 
På lördag ska jag o barnen eventuellt på loppis vid gammelgården och hammarbacken tillsammans med Mia! Jag har inte varit på någon av loppisarna på hela sommaren så det blir kul, hoppas det finns nåt fint o köpa :)
 
Och Daniel ska till Borlänge med Vikman på fredag o kommer hem nån gång under lördagen.
Annars har vi inte så mycket planerat under veckan...
 
Men nu ska jag iaf sova så jag tar mej upp imorronbitti :)
Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: