2015-12-03
 00:45:00

Äntligen lite nya idéer :)

 
 
Tjejerna är hemma och är sjuka, Daniel är också hängig o mår inge bra alls.
Får hoppas allihop blir bättre snart!
 
Jag har fotat lite både igår o idag, jag har varit sugen längre men har inte haft nån inspiration alls... Sen hittade jag en youtubekanal som har en massa redigeringsklipp så då fick jag lite nya idéer :) Äntligen!
 
Det hade varit underbart om vi hade haft en helvit vägg nånstans i lägenheten så jag kunde ta lite ljusare porträtt av barnen... Jag tror vi får tapetsera om snart, eller skaffa lite bakgrunder kanske ;)
 

 Lite tomtebloss :)
 
 
Jag lekte lite med barnens halloweensmink nu på kvällen haha
 
 
Pontus i fototältet igår :)
 
© Soffiloffis


Madelene Englund
PUBLICERAT: 2015-12-12, 23:56:41 | URL: http://madeleneenglund.blogg.se/

Sätt upp ett vitt lakan på väggen och använd som bakgrund så länge :-)

Svar: Ja det kan jag ju göra, tack för tipset :)
Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: