2015-12-11
 09:25:34

Fredag!

Min lilla Julia, i somras hos farmor o farfar :)
 
Julia blev hemma från skolan idag, hon har feber och halsont igen =/  Det verkar bara gå runt, runt hela tiden... Får hoppas hon mår lite bättre imorron, för hon och Isabelle är bjudna på kalas hos en kompis då och det vill hon ju gå på så klart!
 
Jag blev lite försenad till jobbet. Men nu är jag här iaf...
Jag känner mej stressad på nåt sätt, jag har nån molande känsla i magen hela tiden, och känner mej sjukt obekväm... det är skitdrygt!
 
Men men, nu ska vi strax fika, vi få som är här idag :)
Kram


Madelene Englund
PUBLICERAT: 2015-12-13, 00:00:41 | URL: http://madeleneenglund.blogg.se/

Usch vilken otur nu har med sjukor:-( och hoppas känslan släpet. Kram

Svar: Ja usch, det verkar bara gå runt i skolan o på dagis... så folk skickar väl dit sina barn fast dom är sjuka :/
Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: