2015-12-15
 12:01:00

Frusen...

 
 
Igår satt jag och frös på jobbet hela eftermiddan, ändå hade jag dubbla tröjor på mej! Jag vet inte om det var för att jag var ute o fotade tidigare på dagen eller om det är så kallt här inne? Men idag tog jag iaf med mej en extra jacka som jag kan ta på mej när det blir för kallt här :)
 
Annars igår hände inte så mycket, vi var bara hemma o tog det lugnt efter jobb/skola/dagis :)
Sen vid 22 åkte Daniel till jobbet och då hade barnen sovit ett bra tag.
 
Nu är jag på jobbet :)
Jag träffade grannen här utanför när jag kom hit o hon var jättebesviken över att det inte skulle bli nån almanacka gjord i år. Men kommunen sparar ju in på allt känns det som =/
 
Eventuellt har vi iallafall ett nytt projekt på gång som verkar jättespännande... jag berättar mer senare när det är bestämt om det verkligen blir av :)
 
Justja, Pontus luciakläder är hittade :)
Barnen brukar slänga av sej sina väskor utanför dörren när dom kommer tillbaks från t.ex. skogspromenader m.m. så Pontus hade lagt sin luciaklädpåse längst in i hörnet utanför ingången till hans avdelning, så den syntes inte alls i mörket när jag hämtade honom.
Men men, skönt att fröknarna hittade den så det löste sej :)
 
 
© Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: