2015-12-23
 01:36:37

Julfirande med mera...

 

 
 
 
 
© Soffiloffis
 
 
Idag på eftermiddan åkte jag o barnen hem till mormor o morfar och firade lite jul :)
Först blev det en sväng till Åhléns, jag behövde köpa strumpbyxor o så försökte vi hitta julklappar till mamma o Hans också. Vi gick runt hela butiken innan vi kom på vad vi skulle köpa, men tillslut hittade vi två presenter iaf... Vi gick till kassan o betalade o så slog vi in dom lite snabbt innan vi åkte hem till dom :)
 
Så hjälpte barnen till o klä tallen, efter det fikade vi, sen gick morfar o köpte tidningen och så kom tomten och lite senare åt vi :)
Flickorna fick varsin armbandsklocka, pärlor, pussel, spel och jackor o termobyxor. Pontus fick jacka, radiostyrd bil, traktor och pussel. Jag fick presentkort på Lindex, ett par fotovantar o en chokladask :) Daniel har inte öppnat sitt paket för det är inte julafton än :P
 
När vi kom till Grängesberg skulle jag gå in på affären o köpa lite nödvändigheter, men så kände jag igenom fickorna och plånboken var borta!!! Jag var helt säker på att jag hade den där när vi åkte hem ifrån mamma men jag kunde inte hitta den nånstans... Jag ringde mamma men det var ingen som svarade. Så vi åkte hem o plockade ur alla grejer och strax efteråt ringde hon upp. Tydligen hade jag tappat den när jag klev in i bilen för den låg på uppfarten där. Så då åkte vi in o hämtade den, sen tebax till Grängesberg o handlade det vi skulle ha och efter det blev det en sväng bort till Gonäs o Blötberget.
 
Nu är vi hemma igen iaf och Daniel har gjort den årliga glassen :)
Sen har vi spelat lite WoW, och jag fick upp ett reputation till honored för en stund sen...
Najs najs, bara resten kvar :P
 
Ah, skriver mer sen
Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: