2015-12-14
 12:35:54

Kallt som f*n!

 
 
Nu vid lunch gick jag ut o fotade lite. Solen strålar på frosten så det bara blänker i gräset o träden :)
Så nu har jag tagit en till bild till diktboken och så lite andra makrobilder...
 
Men tillslut var jag tvungen att gå tillbaks för jag hade ingen känsel alls i fingertopparna! Och nu när jag kom in såg jag att händerna var alldeles illröda, nästan bruna! Så jag fick värma dom under varmt vatten en stund...
Nu känns det bättre iaf :)
 
 
 
 
 
 
© Soffiloffis


Madelene Englund
PUBLICERAT: 2015-12-14, 19:30:41 | URL: http://madeleneenglund.blogg.se/

Åh så vackra bilder! :-) var försiktig med att värma med för varmt vatten, bäst att börja svalt och öka värmen eftersom för att undvika skador. Hoppas känseln kom tillbaka fort.

Svar: Tack så mycket :) Oj, jag slog på full värme, får tänka på det om det blir så nån mer gång :) Kram
Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: