2015-12-26
 20:55:00

Lördag...

 
 
Jag hittade en ny serie som jag har kollat på nu på kvällen... Gåsmamman heter den och verkar vara rätt okey. Jag har bara sett två avsnitt än så länge så :)
Annars är jag supersugen på o se filmen En man som heter Ove, jag gillar verkligen Rolf Lassgård så :) Plus att den verkar bra förstås :P
 
Jag satt i fönstret o fotade fåglar idag på eftermiddan...
Det var svårt, dom små rackarna är ju supersnabba så jag hann knappt med.
Men vi såg iaf en hackspett som verkar ha sitt bo vid huset mittemot :)  Tyvärr hann jag inte fota den för den satt så illa till =/
 
Aja, jag gav upp fågelfotandet efter ett tag o filmade tjejerna när dom var i lekparken istället :) Jag försökte lägga in klippet här men det bara krånglade så jag får försöka igen sen när jag har mer tålamod med den här sega datorn :)
 
Den 8:e januari ska jag hänga med Ketty till Smedjebacken, det blir intressant :)
 
 
 
 
Två bilder blev det iaf...
© Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: